Rozwój firmy w e-commerce. Jak działać?
Rozpoczęcie własnej działalności i założenie sklepu internetowego nie jest trudne, problemy rodzi dopiero próba uzyskania większej popularności niż konkurencja. Co zrobić, by klienci kupowali właśnie u nas, jeśli już nie możemy bardziej obniżyć cen ani oferować kolejnych, jeszcze większych rabatów? Tak naprawdę działania marketingowe to nie tylko nieustanne obniżki i promocje. Można tutaj pracować na wielu polach, a obecnie to e-marketing okazuje się gałęzią, która przynosi największe korzyści. Firma e-commerce powinna więc w swojej strukturze uwzględnić specjalistów z zakresu e-marketingu. Nawet jednak doświadczone osoby powinny pamiętać o regularnych szkoleniach i o poszerzaniu swojej wiedzy, gdyż zmiany w tej dziedzinie przychodzą bardzo szybko.
Gdzie zdobywać wiedzę w zakresie e-commerce?
Dobrym pomysłem na własny rozwój jest skorzystanie ze szkoleń i kursów oferowanych przez specjalistów, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą. Do takich należy między innymi Jerzy Zieliński, który już od ponad ośmiu lat działa w zakresie digital marketingu. Współpraca z wieloma firmami, w tym z markami-gigantami, pozwoliła na zdobycie nieocenionych pokładów wiedzy, co w połączeniu z umiejętnościami dało możliwość stworzenia wartościowych kursów stacjonarnych oraz online dotyczących prowadzenia firmy e-commerce oraz działań e-marketingowych.
Warto więc zwracać uwagę na to, czy dany specjalista faktycznie posiada wiedzę zdobytą nie tylko w teorii, ale też w praktyce – od praktyków bowiem najlepiej jest się uczyć, gdyż są oni świadomi wielu niuansów z danej branży, wielu kruczków oraz pewnych detali, na które zwrócenie uwagi pozwala na wypracowanie jeszcze skuteczniejszej strategii działania w zakresie e-marketingu.
Szkolenia z zakresu e-commerce i e-marketingu – czy warto brać w nich udział?
Oczywiście wielu rzeczy można nauczyć się samemu, Internet jest bowiem kopalnią wiedzy, jednak posiadanie mentora, który poprowadzi nas ku naszemu celowi, jest zdecydowanie korzystne i dlatego właśnie sporo osób mimo wszystko decyduje się na udział w różnego rodzaju szkoleniach z zakresu e-commerce oraz e-marketingu. Istotne jest też to, że obecnie mamy możliwość wzięcia udziału nie tylko w szkoleniu stacjonarnym, ale też tym prowadzonym online, co pozwala wielu osobom zaoszczędzić czas związany z dojazdem do innego miasta itd. Nie da się ukryć, że możliwości Internetu można dobrze wykorzystać, o czym świadczy właśnie dostępność profesjonalnych szkoleń e-commerce i e-marketingu.