Reklama pneumatyczna – czym jest i kiedy warto się na nią zdecydować?

Reklama pneumatyczna – czym jest i kiedy warto się na nią zdecydować?

16 razy oglądano

Reklama pneumatyczna to polecany sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców, wypromowanie marki lub produktów. Sprawdź, czym jest i kiedy warto się na nią zdecydować.

Co to jest reklama pneumatyczna?

Pod pojęciem reklamy pneumatycznej kryją się nośniki reklamowe pompowane powietrzem. Mają różne formy. Do najpopularniejszych należą dmuchane balony, bramy startowe i namioty. Zróżnicowane wymiary i ciekawe kształty sprawiają, że wywołują one zainteresowanie odbiorców i budzą w nich pozytywne reakcje, co przekłada się na ich skuteczność reklamową.

Kiedy warto stosować reklamy dmuchane?

Nośniki pneumatyczne z nadrukiem są wykorzystywane zarówno do reklamy wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Zazwyczaj stosuje się je podczas wydarzeń plenerowych lub umieszcza przed siedzibą przedsiębiorstwa. Balony i namioty sprawdzają się zwłaszcza na różnego typu imprezach okolicznościowych i handlowych, targach oraz eventach branżowych. Bramy są natomiast często używane na wystawach rasowych zwierząt oraz imprezach sportowych. Nośniki cechują się odpornością na mróz i zmienne temperatury, dzięki czemu mogą być stosowane o każdej porze roku. Są świetnym rozwiązaniem zwłaszcza w okresie świątecznym jako miejskie dekoracje.

Reklama dmuchana to świetne rozwiązanie dla firm zainteresowanych stworzeniem angażującej, przyciągającej uwagę odbiorcy formy promocji, która jest dobrze widoczna o każdej porze doby i roku. Sprawdzi się doskonale na eventach każdego rodzaju. To dobry wybór dla przedsiębiorców chcących budować pozytywny wizerunek marki oraz zainteresowanych skutecznym promowaniem organizacji bądź konkretnych produktów.

Zalety reklamy pneumatycznej

Namiot, brama czy balon reklamowy pneumatyczny sprawiają, że organizowana impreza zyskuje na atrakcyjności. Nośniki te angażują uwagę przechodnia, a w efekcie zwiększają skuteczność reklamy. Dobrze wpisują się w krajobraz okolicy, zapadając w pamięć potencjalnych klientów. Jednocześnie nie szpecą krajobrazu, przez co nie wywołują negatywnych emocji. Dzięki podświetleniu nośniki reklamowe są doskonale widoczne nawet w pochmurne dni i o zmroku. Wykonanie z wysokiej jakości materiałów, wzmocnione szwy oraz dobra odporność na ścieralność sprawiają, że są wytrzymałe i solidne. Na długo zachowują swoje walory użytkowe i estetyczne.

Reklamy dmuchane są dostępne w wielu rozmiarach i kształtach. Lekka, a zarazem stabilna konstrukcja z nieprzemakalną podstawą wpływa na solidność i estetykę produktu. Można nanieść na nie niemal dowolne nadruki i barwy, co pozwala w pełni dostosować je do wymagań oraz identyfikacji wizualnej marki. Duża powierzchnia reklamowa do zadruku powoduje, że logo, grafika bądź inny napis są dobrze widoczne nawet z dużej odległości. Nośniki te są ponadto szybkie i proste w montażu oraz łatwe w transporcie i utrzymaniu – nie wymagają skomplikowanych zabiegów pozwalających utrzymać je w dobrym stanie.

Twoja firma planuje wziąć udział w dużej imprezie, evencie sportowym albo targach? Sprawdź ofertę Progres Displays. Oferujemy duży wybór nośników pneumatycznych, a także parawany zewnętrzne, potykacze, standy oraz wiele innych form reklamy.

Jak bardzo użyteczny jest ten post?

Kliknij na 5 gwiazdek aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Licznik oceny: 0

Brak ocen! Bądź pierwszy i oceń!

Przykro nam, że ten post nie był dla Ciebie użyteczny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

Powiedz nam co możemy dla Ciebie zrobić, aby ten post był bardziej użyteczny?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.