HomeArtykułyMarketingBudowa stoiska targowego – najważniejsze informacje

Posiadanie żelaznej strategii sprzedaży to połowa sukcesu marketingowego targów. Druga połowa i część, która jest odpowiedzialna za przyciągnięcie ludzi na wystawę targową, tworzy kuszące i nieodparte stoisko targowe.

Stoiska targowe z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Większość firm zestawia swoje stoisko targowe przy użyciu tych samych kopii sprzedaży i elementów projektu, które znajdują się w broszurach i kampaniach direct mail. Rezultatem jest morze ogólnych stoisk na większości targów, które czyta się jak list sprzedażowy zamiast zaproszenia. Projektowanie stoisk handlowych jest stosunkowo proste, aczkolwiek wymaga odpowiedniego pomysłu. Twoje stoisko targowe nie musi przekonywać potencjalnych klientów do kupowania tego, co sprzedajesz – to zadanie Twojego zespołu sprzedaży. Zamiast tego musi to być potężny i nieodparty komunikat, który sprawi, że potencjalni klienci wejdą na twoje stanowisko i zadadzą pytania. Budowa stoiska handlowego powinna więc być w odpowiedni sposób przemyślana. Jeśli zostawisz proces projektowania stoiska targowego na ostatnią chwilę, skończysz z niezapomnianą wystawą. Dlaczego? Ponieważ nawet świetne stoisko targowe jest niewiele warte, gdy nie jest zaprojektowane jako część ogólnego przekazu marketingowego. Zacznij planować swoje stoisko targowe, gdy tylko zaczniesz planować swoją wystawę jako całość. W ten sposób nie skończysz z pośpiesznym stoiskiem, które wygląda nieprofesjonalnie i zniechęca uczestników do interakcji z pracownikami sprzedaży.

O tym należy pamiętać!

Kiedy wystawiasz się na targach po raz pierwszy, łatwo jest poczuć się tak, jakbyś był w niekorzystnej sytuacji. Jako wystawca po raz pierwszy masz użyteczną przewagę nad konkurencją: nie kusi cię, aby zadowolić się stoiskiem wystawowym niechętnym do ryzyka. Większość firm jest konserwatywna i niechętna ryzyku ze swojej natury, szczególnie jeśli chodzi o targi. Z powierzchnią, za którą trzeba zapłacić i kwotami, które należy spełnić, podjęcie ryzyka na kolorowym, przyciągającym wzrok stojaku wystawowym jest czymś, czego wiele firm nie chce robić. Końcowym rezultatem tej strategii unikania ryzyka jest rodzaj stoiska targowego, które wykorzystuje kolory takie jak niebieski, czarny, szary i biały, aby uniknąć zbyt odwagi lub przyciągania wzroku. Jest to rodzaj stojaka, z którym konkurujesz i który możesz łatwo pokonać dzięki prostym zasadom przyciągającego wzrok projektu. Kolory takie jak głęboka czerwień przyciągają wzrok i dają Twojemu stoisku poczucie energii, której może brakować innym wystawcom. Kolory takie jak pomarańczowy wyróżniają się w tłumie nijakiego wzornictwa i nadają eksponatowi wygląd, który wskazuje na wartość. Z drugiej strony, kolory takie jak różowy lub fioletowy mogą być używane odpowiednio do oznaczenia spokoju i luksusu. 

Jak bardzo użyteczny jest ten post?

Kliknij na 5 gwiazdek aby ocenić!

Średnia ocena / 5. Licznik oceny:

Brak ocen! Bądź pierwszy i oceń!

Jako, że ten post był dla Ciebie użyteczny!

Dołącz do nas w Social Media!

Przykro nam, że ten post nie był dla Ciebie użyteczny!

Pozwól nam ulepszyć ten post!

Powiedz nam co możemy dla Ciebie zrobić, aby ten post był bardziej użyteczny?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Required fields are marked *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.