HomeArtyku艂yMarketingBudowa stoiska targowego – najwa偶niejsze informacje

Posiadanie 偶elaznej strategii sprzeda偶y to po艂owa sukcesu marketingowego targ贸w. Druga po艂owa i cz臋艣膰, kt贸ra jest odpowiedzialna za przyci膮gni臋cie ludzi na wystaw臋 targow膮, tworzy kusz膮ce i nieodparte stoisko targowe.

Stoiska targowe z roku na rok ciesz膮 si臋 coraz wi臋ksz膮 popularno艣ci膮.聽Wi臋kszo艣膰 firm zestawia swoje stoisko targowe przy u偶yciu tych samych kopii sprzeda偶y i element贸w projektu, kt贸re znajduj膮 si臋 w broszurach i kampaniach direct mail. Rezultatem jest morze og贸lnych stoisk na wi臋kszo艣ci targ贸w, kt贸re czyta si臋 jak list sprzeda偶owy zamiast zaproszenia. Projektowanie stoisk handlowych聽jest stosunkowo proste, aczkolwiek wymaga odpowiedniego pomys艂u.聽Twoje stoisko targowe nie musi przekonywa膰 potencjalnych klient贸w do kupowania tego, co sprzedajesz – to zadanie Twojego zespo艂u sprzeda偶y. Zamiast tego musi to by膰 pot臋偶ny i nieodparty komunikat, kt贸ry sprawi, 偶e potencjalni klienci wejd膮 na twoje stanowisko i zadadz膮 pytania. Budowa stoiska handlowego聽powinna wi臋c by膰 w odpowiedni spos贸b przemy艣lana.聽Je艣li zostawisz proces projektowania stoiska targowego na ostatni膮 chwil臋, sko艅czysz z niezapomnian膮 wystaw膮. Dlaczego? Poniewa偶 nawet 艣wietne stoisko targowe jest niewiele warte, gdy nie jest zaprojektowane jako cz臋艣膰 og贸lnego przekazu marketingowego.聽Zacznij planowa膰 swoje stoisko targowe, gdy tylko zaczniesz planowa膰 swoj膮 wystaw臋 jako ca艂o艣膰. W ten spos贸b nie sko艅czysz z po艣piesznym stoiskiem, kt贸re wygl膮da nieprofesjonalnie i zniech臋ca uczestnik贸w do interakcji z pracownikami sprzeda偶y.

O tym nale偶y pami臋ta膰!

Kiedy wystawiasz si臋 na targach po raz pierwszy, 艂atwo jest poczu膰 si臋 tak, jakby艣 by艂 w niekorzystnej sytuacji. Jako wystawca po raz pierwszy masz u偶yteczn膮 przewag臋 nad konkurencj膮: nie kusi ci臋, aby zadowoli膰 si臋 stoiskiem wystawowym niech臋tnym do ryzyka.聽Wi臋kszo艣膰 firm jest konserwatywna i niech臋tna ryzyku ze swojej natury, szczeg贸lnie je艣li chodzi o targi. Z powierzchni膮, za kt贸r膮 trzeba zap艂aci膰 i kwotami, kt贸re nale偶y spe艂ni膰, podj臋cie ryzyka na kolorowym, przyci膮gaj膮cym wzrok stojaku wystawowym jest czym艣, czego wiele firm nie chce robi膰.聽Ko艅cowym rezultatem tej strategii unikania ryzyka jest rodzaj stoiska targowego, kt贸re wykorzystuje kolory takie jak niebieski, czarny, szary i bia艂y, aby unikn膮膰 zbyt odwagi lub przyci膮gania wzroku. Jest to rodzaj stojaka, z kt贸rym konkurujesz i kt贸ry mo偶esz 艂atwo pokona膰 dzi臋ki prostym zasadom przyci膮gaj膮cego wzrok projektu.聽Kolory takie jak g艂臋boka czerwie艅 przyci膮gaj膮 wzrok i daj膮 Twojemu stoisku poczucie energii, kt贸rej mo偶e brakowa膰 innym wystawcom. Kolory takie jak pomara艅czowy wyr贸偶niaj膮 si臋 w t艂umie nijakiego wzornictwa i nadaj膮 eksponatowi wygl膮d, kt贸ry wskazuje na warto艣膰. Z drugiej strony, kolory takie jak r贸偶owy lub fioletowy mog膮 by膰 u偶ywane odpowiednio do oznaczenia spokoju i luksusu.聽

Jak bardzo u偶yteczny jest ten post?

Kliknij na 5 gwiazdek aby oceni膰!

艢rednia ocena / 5. Licznik oceny:

Brak ocen! B膮d藕 pierwszy i oce艅!

Jako, 偶e ten post by艂 dla Ciebie u偶yteczny!

Do艂膮cz do nas w Social Media!

Przykro nam, 偶e ten post nie by艂 dla Ciebie u偶yteczny!

Pozw贸l nam ulepszy膰 ten post!

Powiedz nam co mo偶emy dla Ciebie zrobi膰, aby ten post by艂 bardziej u偶yteczny?

Zostaw komentarz

Tw贸j adres e-mail nie b臋dzie opublikowany. Required fields are marked *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.