Ulotki składane i jednostronne – wielka marketingowa siła - foto

Ulotki składane i jednostronne – wielka marketingowa siła

Ulotki to jedne z najstarszych i najprostszych form reklamowych o tak wielkiej sile działania. Te małe, kolorowo zadrukowane karteczki są doskonałym, bo niezwykle tanim i skutecznym narzędziem reklamowym.

Dostępnym nawet dla początkujących firm bez wielkiego reklamowego kapitału. Już zwyczajne, najprostsze ulotki jednostronne pomagają we wprowadzeniu na rynek nowego produktu czy usługi, informują o ważnym wydarzeniu i świetnie reklamują event. Zasada działania tego narzędzia jest nieskomplikowana – im lepsza ulotka, tym większy odzew ze strony klientów. Dlatego planując druk, warto poszukać naprawdę dobrego wykonawcy – kreatywnego grafika z doświadczeniem!

Ulotki jednostronne – szybki i tani sposób na reklamę

Niepozorne ulotki, czyli małych rozmiarów karteczki z nadrukiem wielobarwnej grafiki okraszonej tekstem – to, jak się okazuje, całkiem potężne, ponadczasowe i uniwersalne narzędzie marketingowe. Znany w branży reklamowej i ceniony od dziesiątek lat sposób na powiadomienie szerokiego grona interesantów o nowej usłudze, koncercie, kursie czy cyklicznym wydarzeniu, mimo rozwoju usług internetowych, wciąż ma się nad wyraz dobrze. Zadrukowane ulotki jednostronne łatwo rozdać potencjalnym zainteresowanym, np. podczas branżowej imprezy, czy umieścić w dowolnym miejscu dostępnym dla odwiedzających. By jednak zostały zauważone, muszą przyciągnąć uwagę, być estetyczne i intrygujące. Dlatego ważne będzie, w jaki sposób zostaną wykonane, jakiej wielkości i na jakiego rodzaju papierze. Wszystkie te parametry, obok treści ulotki, będą miały istotny wpływ na zainteresowanie odbiorców. Dlatego zadanie stworzenia ulotek o optymalnej wartości powierzyć specjalistom.

Gdzie sprawdzą się harmonijkowe ulotki składane?

Ulotki składane w postaci książeczek, harmonijek i dwustronnie zadrukowane minibroszurki to doskonałe rozwiązanie w przypadku, gdy organizujesz wielki event i konferencję lub też przymierzasz się do udziału w branżowej imprezie, na której zaprezentujesz swoją firmę. Wówczas zwykłe, jednostronne karteczki z pobieżną informacją mogą już nie wystarczyć. Tego typu wielkie wydarzenia, z natury skupiające osoby zainteresowane daną tematyką, potrzebować będą nieco bardziej merytorycznej oprawy. Klientów trzeba będzie zaznajomić ze szczegółami imprezy, przygotować krótką prezentację uczestników wydarzenia lub programu konferencji. A w przypadku konieczności prezentacji firmy – w możliwie najbardziej atrakcyjny sposób przedstawić jej profil, wizję, osiągnięcia i ofertę. Składane ulotki nadadzą się do tego idealnie. A im lepszej jakości będą, sugestywne, ładniejsze i bardziej solidne – tym większy wzbudzą respekt i zainteresowanie. I najprawdopodobniej zamiast do kosza powędrują do przegródki na dokumenty warte uwagi, na biurko szefa, do rąk kontrahenta czy znajomego, zwiększając tym samym zasięg oddziaływania Twojego przekazu.

Dobry grafik komputerowy – portfolio na miarę oczekiwań

Poszukując dobrego wykonawcy swoich projektów, warto będzie rozglądać się za firmami o dużym doświadczeniu w branży, pozytywnie opiniowanymi przez klientów. Zadowoleni kontrahenci to bowiem jedna z najlepszych rekomendacji dla firm świadczących usługi zorientowane marketingowo, a pozytywny odzew zawsze świadczyć będzie o skuteczności prowadzonych kampanii. Profesjonalny zespół, otwartość i elastyczność, w razie potrzeby przypisany do klienta, opiekujący się projektem, grafik komputerowy, portfolio wrażeniowych i zachwycających prac czy szeroki wachlarz możliwości – to cechy, które świadczyć mogą o dobrym wyborze. Ponieważ usługi graficzne nie należą do najtańszych, nie warto ryzykować, zlecając wykonanie ulotek przypadkowemu wykonawcy. Doskonałej jakości usługi znaleźć można m.in. w ofercie Studia Graficznego Fesido, w którym świetne prace wykonuje zespół młodych, kreatywnych i doświadczonych grafików-artystów. Zawsze w kontakcie z klientem, w unikatowej formie i terminowo.