Najbardziej zadziwiające statystyki TikToka - foto

Najbardziej zadziwiające statystyki TikToka

TikTok jest aplikacją, której popularność nieustannie rośnie. Podbija serca użytkowników na całym świecie, a jej potencjał doceniają brandy, które chętnie tworzą w obrębie platformy swoje kampanie reklamowe. Co warto wiedzieć o tym medium? Jakie są najbardziej zadziwiające statystyki TikToka? Sprawdź!

TikTok – platfroma, którą pokochał świat

TikTok, czyli aplikacja z krótkimi filmikami, w której nastolatkowie spędzają większość swojego czasu, to już nie tylko narzędzie służące rozrywce, ale potężne medium, które ma wiele do zaoferowania różnym grupom odbiorców. Aplikacja rozwija się zadziwiająco szybko. TikTok w bardzo krótkim czasie zainteresował miliony ludzi i wyprzedził inne sieci społecznościowe. Statystyki i badania pokazują, że obecnie TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją, która ma ponad dwa miliardy użytkowników. Krótkie filmiki o charakterze rozrywkowym, edukacyjnym, kulinarnym, muzycznym i właściwie każdym innym, są niesamowicie przystępną formą spędzania czasu w mediach społecznościowych.

Zadziwiające statystyki TikToka

  • Aplikacja została już pobrana ponad 3 miliardy razy od momentu swojej premiery w 2016 roku. W samym 2021 roku odnotowano aż 740 milionów pobrań.
  • Liczba aktywnych użytkowników TikToka to 1 miliard.
  • Filmy na TikToku są wyświetlane ponad 1 miliard razy dziennie.
  • Wartość netto platformy TikTok w 2022 roku została wyceniona na 75 miliardów dolarów.
  • Użytkownicy TikToka są bardzo zaangażowaną społecznością – wskaźnik zaangażowania wynosi blisko 6%, co znacząco wyróżnia tę aplikację na tle innych platform społecznościowych.
  • Średnia długość sesji spędzonej na TikToku wynosi ponad 10 minut.
  • 37% użytkowników zadeklarowało w badaniu, że przynajmniej raz dokonali zakupu produktu tuż po zobaczeniu go na TikToku.
  • W 2021 roku TikTok był najlepiej zarabiającą aplikacją, niebędącą grą, na świecie.
  • W lutym 2021 roku Justin Bieber zorganizował walentynkowy live stream na TikToku. Zgromadził on wówczas ponad 4 miliony widzów i był to pierwszy pełny, solowy koncert na żywo na platformie.
  • Top 3 najpopularniejszych twórców na TikToku w 2022 roku to: Khaby Lame (150 milionów obserwujących), Charli D’Amelio (148 milionów obserwujących), Bella Poarch (92 miliony obserwujących).
  • Ciekawą informacją jest to, że aż 20% osób o dochodach powyżej 75 tys. dolarów rocznie korzysta z TikToka. Wskazuje to na spory potencjał reklamowy
  • Około 57% użytkowników aplikacji stanowią kobiety, a 43% to mężczyźni.
  • Z całej populacji TikToka, aż 52% stanowią osoby w wieku 18-25 lat.
  • Blisko 80% użytkowników sądzi, że treści na TikToku są wyjątkowe, niezwykłe i inspirujące, a prawie 84% twierdzi, że na TikToku spotkało się z treściami, z którymi się utożsamiają.

Podsumowując, TikTok to wyjątkowa aplikacja, na której swój czas spędza mnóstwo osób. Jest pochłaniająca i wciąga do swojego świata. Na chwilę obecną nic nie prognozuje, by jej popularność miała drastycznie spaść. Chcesz wiedzieć więcej na ten temat albo rozpocząć działania reklamowe na platformie? Poznaj ofertę agencji social media marketingu Tears of Joy.