Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, są to wszystkie działania, które mają na celu przekonać zarówno obecnych pracowników, jak i kandydatów, że dana firma zapewnia świetne warunki pracy. Jedną z metod, które mogą jej w tym pomóc, są gadżety reklamowe. Ich odpowiedni dobór oraz skuteczne wykorzystanie, mogą przynieść firmie wiele korzyści. W jaki sposób? Odpowiadamy.
Gadżety reklamowe a employer branding
Artykuły reklamowe to w dużym skrócie gadżety z logo marki. Na ich powierzchni umieszczane są informacje o firmie czy oferowanych przez nią produktach. Mogą to być m.in. kubki, breloczki, kalendarze, długopisy, notesy i wiele innych. W przypadku employer brandingu gadżety firmowe służą przede wszystkim kreowaniu wizerunku firmy, jako atrakcyjnego pracodawcy. Z uwagi na to, że tego typu artykuły są dosyć często użytkowane przez pracowników, nie tylko na terenie przedsiębiorstwa, ale również poza nim, pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zwiększając świadomość i rozpoznawalność marki.
Wykorzystanie gadżetów z logo w employer brandingu – korzyści
Gadżety reklamowe to rozwiązanie, które może przynieść firmie wiele korzyści, w tym przede wszystkim:
· Zwiększyć świadomości marki wśród pracowników, klientów czy inwestorów. Używane na co dzień sprawiają, że firma zapada w pamięci odbiorców i może w dłuższej perspektywie budować swoją pozycję na rynku.
· Służyć jako narzędzie do motywowania pracowników. Podwładni, którzy otrzymają gadżety reklamowe, mogą poczuć się docenieni, co wpłynie na ich zaangażowanie w wykonywanie obowiązków służbowych.
· Wyróżnić się na tle konkurencji. Wysokiej jakości, oryginalne gadżety z logo mogą przyciągnąć uwagę i zainteresować potencjalnych pracowników czy klientów.
Jakie gadżety firmowe najlepiej sprawdzą się w employer brandingu?
Na rynku dostępne są rozmaite gadżety reklamowe, a ich wybór zależy od kilku czynników. Istotna jest m.in. branża, w jakiej działa firma, budżet którym dysponuje oraz grupa docelowa. Biorąc jednak na tapet employer branding, tutaj liczy się przede wszystkim to, aby były użyteczne dla pracowników i klientów. Jakie gadżety firmowe sprawdzą się najlepiej? W employer brandingu będą to przede wszystkim:
· Kubki,
· Breloczki,
· Kalendarze,
· Długopisy,
· Notesy,
· Koszulki,
· Torby na zakupy.
To artykuły używane na co dzień, które z pewnością wykorzysta każda obdarowana nimi osoba.
Gdzie zamówić gadżety reklamowe, które wzmocnią employer branding firmy?
Jak wspominaliśmy już w poprzedniej części artykułu, gadżety reklamowe wykorzystywane w employer brandingu powinny być jakościowe, oryginalne, a jednocześnie praktyczne. Żeby łączyły w sobie wszystkie te cechy, warto zamówić je w miejscu, które specjalizuje się w tego typu realizacjach. Przykładem godnej zaufania firmy jest Videodruk. To marka, która dysponuje szeroką ofertą, a do każdej realizacji podchodzi indywidualnie, dbając o najmniejsze szczegóły. Przekonaj się, odwiedzając sklep Videodruk i zamów idealne gadżety reklamowe dla swojej firmy.