Przejd┼║ do tre┼Ťci Przejd┼║ do paska bocznego Przej┼Ťcie do dolnej stopki strony
:

E-biznes do Kwadratu

E-biznes do KwadratuOpis polecanego kursu wideo:

Spis tre┼Ťci

()

Tytuł: E-biznes do Kwadratu

SZKOLENIE WIDEO DLA E-SPRZEDAWCÓW
“E-BIZNES DO KWADRATU ÔÇô SPOT─śGUJ SWOJ─ä SPRZEDA┼╗!”

33 proste i skuteczne metody poprawy ofert Ôľá Wzrost sprzeda┼╝y nawet o ponad 1000%

18,5 godzin wideo (odpowiednik 3 dni szkolenia) Ôľá 42 modu┼éy tematyczne

10 tysi─Öcy przeszkolonych sprzedawc├│w Ôľá Wiedza uniwersalna (dla handluj─ůcych na Allegro, eBay, na OLX, otodom, w e-sklepie i nie tylko)

Kiedy Allegro by┼éo ┼╝y┼é─ů z┼éotaÔÇŽ

10 lat temu my, e-sprzedawcy, ┼╝yli┼Ťmy jak p─ůczki w ma┼Ťle: wystarczy┼éo wystawi─ç cokolwiek, aby liczy─ç zyski. Te czasy min─Ö┼éy: rynek zala┼éa fala cenodajek, poda┼╝ wielokrotnie przekracza popyt, a obroty wi─Ökszo┼Ťci firm sukcesywnie spadaj─ů. Jak by tego by┼éo ma┼éo, coraz trudniej o wysok─ů pozycj─Ö w Google, akcje na Facebooku nikogo ju┼╝ nie wzruszaj─ů, a do tego ÔÇô Allegro wprowadza cholern─ů ÔÇ×trafno┼Ť─çÔÇŁ, kt├│ra dodatkowo psuje krewÔÇŽ

Jak to wi─Öc mo┼╝liwe, ┼╝e kiedy wi─Ökszo┼Ť─ç traci,

garstka wybranych (i wcale nie najwi─Ökszych) nadal mno┼╝y zyski?

Od 2007 r. z fascynacj─ů analizuj─Ö zachodz─ůce zmiany. Z obserwacji tych wynikaj─ů bezcenne wnioski: tajemnicze procesy uk┼éadaj─ů si─Ö w logicznie powi─ůzane przyczyny i skutki, a pozornie przypadkowe b┼é─Ödy, kt├│re wykrwawiaj─ů kolejne biznesy, staj─ů si─Ö ┼éatwymi do rozpoznania i wyeliminowania wzorcami. Wi─Ökszo┼Ť─ç sprzedawc├│w nie zdaje sobie z tego sprawy i zamiast poprawi─ç to, co najbli┼╝ej, jak z┼é─ů mantr─Ö powtarza pytanie:

ÔÇ×A mo┼╝e powinienem zwi─Ökszy─ç nak┼éady na promocj─Ö?ÔÇŁ

Jasne, mo┼╝esz. Tylko po co, skoro najbardziej ┼Ťmierciono┼Ťne b┼é─Ödy tkwi─ů w Twojej ofercie, a wykupienie drogiej reklamy w AdWords, na Facebooku albo mailingu sprawi tylko, ┼╝eÔÇŽ zobacz─ů je kolejne tysi─ůce niedosz┼éych klient├│w? To troch─Ö tak, jak gdyby┼Ť zaprasza┼é setki os├│b do domu, w kt├│rym masz po┼éamane krzes┼éa, brudn─ů pod┼éog─Ö i dziurawy dach ÔÇô co z tego, ┼╝e masz dobry produkt, skoro nikt nie b─Ödzie chcia┼é go kupi─ç?

Je┼Ťli chcesz skutecznie sprzedawa─ç,

zacznij od poprawienia swojej oferty od ┼Ťrodka!

Przez ostatnie 10 lat pomog┼éem ponad 100 tysi─ůcom e-sprzedawc├│w w ustaleniu i usuni─Öciu s┼éabych stron ich ofert. Robi─Ö to poprzez ksi─ů┼╝ki i liczne artyku┼éy, na szkoleniach, takich jak ÔÇ×E-biznes do KwadratuÔÇŁ, a bardziej leniwi zamawiaj─ů audyt swojej oferty (Audite.pl).

Wyznaj─Ö zasad─Ö, ┼╝e zmuszanie do rozwi─ůzywania ┼éamig┼é├│wek doros┼éych ludzi nie ma sensu; dlatego bior─Ö konkretne pieni─ůdze za to, aby poda─ç im na z┼éotej tacy konkretne, proste, ┼éatwe do natychmiastowego wdro┼╝enia, a przy tym niezwykle efektywne techniki, triki i zasady, kt├│re pozwalaj─ů osi─ůga─ç ponadprzeci─Ötne zyski. A przy tym zmniejszy─ç wysi┼éek i ograniczy─ç koszty prowadzenia e-biznesu!

“E-BIZNES DO KWADRATU”
TO 33 ┼üATWE PIGU┼üKI NA POPRAW─ś E-SPRZEDA┼╗Y

 

 

Dla kogo?

  • Jeste┼Ť e-sprzedawc─ů? To szkolenie jest dla Ciebie.
  • Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczeg├│lnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w ka┼╝dym innym kanale e-sprzeda┼╝owym.
  • Dzia┼éasz w nietypowej bran┼╝y? Najbardziej nietypowi sprzedawcy pope┼éniaj─ů te same typowe b┼é─Ödy.
  • Sprzedajesz ma┼éo/┼Ťrednio/du┼╝o? To nie ma znaczenia ÔÇô poznasz uniwersalne techniki i zasady niezale┼╝ne od skali sprzeda┼╝y (szkoli┼éem z nich tysi─ůce ma┼éych, jednoosobowych firm, jak i du┼╝e sp├│┼éki gie┼édowe)!
  • Twoja konkurencja sprzedaje lepiej ni┼╝ Ty? Mo┼╝e by┼éa ju┼╝ na szkoleniu “E-biznes do Kwadratu”?;)

 

Czego si─Ö dowiesz?

Szkolenie sk┼éada si─Ö z wprowadzenia i czterech g┼é├│wnych blok├│w tematycznych. Ka┼╝dy z nich to osobny obszar, kt├│ry mo┼╝esz ÔÇ×podrasowa─çÔÇŁ na co najmniej kilka sposob├│w, by silnik Twojego e-biznesu pracowa┼é znacznie wydajniej.

Oczywi┼Ťcie najwi─Öksze i najszybsze wzrosty notuj─ů sprzedawcy mali i pocz─ůtkuj─ůcy, u kt├│rych do poprawy zazwyczaj jest sporo. Do┼Ťwiadczenie pokazuje jednak, ┼╝e i olbrzymie firmy po moich szkoleniach i audytach poprawiaj─ů wa┼╝ne b┼é─Ödy. A wzrost sprzeda┼╝y o ÔÇ×zaledwieÔÇŁ 5-10% u du┼╝ego przedsi─Öbiorcy to zmiana na poziomie ok. 40 zam├│wie┼ä dziennie (czyli o ponad 1000 transakcji wi─Öcej miesi─Öcznie!).

 

A takie w┼éa┼Ťnie (i jeszcze wy┼╝sze) wyniki osi─ůgaj─ů moi Klienci!

Szczegółowy program szkolenia

Mo┼╝esz zam├│wi─ç pe┼éne nagranie (tak b─Ödzie najekonomiczniej) lub wybra─ç tylko te modu┼éy tematyczne, kt├│re szczeg├│lnie Ci─Ö interesuj─ů.

 

Blok 0: Wst─Öp

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/01.-E-biznes-do-Kwadratu-Przywitanie.png

01. Przywitanie (3:19 min.; 6,09 MB)
Problem: spadaj─ůca sprzeda┼╝, grymasz─ůcy klienci, konkurencja zani┼╝aj─ůca ceny. Rozwi─ůzanie: 33 pozacenowe techniki i strategie, kt├│re pozwol─ů osi─ůgn─ů─ç wzrosty, kiedy wszystkim dooko┼éa sprzeda┼╝ spada. Oto istota szkolenia ÔÇ×E-biznes do KwadratuÔÇŁ.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/02.-E-biznes-do-Kwadratu-Kim-jest-Maciej-Dutko.png

02. Kim jest Maciej Dutko? (11:22 min.; 28,7 MB)
Id─ůc do lekarza dobrze wiedzie─ç, kto zacz: jakie ma do┼Ťwiadczenie i osi─ůgni─Öcia, w czym si─Ö specjalizuje i jakimi sukcesami mo┼╝e si─Ö pochwali─ç. Zanim zainwestujesz sw├│j czas w szkolenie ÔÇ×E-biznes do KwadratuÔÇŁ, i Ty dowiedz si─Ö, kto b─Ödzie Twoim przewodnikiem.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/03.-E-biznes-do-Kwadratu-Plan.png

03. Plan i zawarto┼Ť─ç szkolenia (9:11 min.; 15,2 MB)
Przekrojowy plan naszego szkolenia.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/04.-E-biznes-do-Kwadratu-Czy-to-jest-skuteczne.png

04. Czy to jest skuteczne? (8:29 min.; 14,3 MB)
┼üatwo powiedzie─ç: ÔÇ×Kup pan kota w worku!ÔÇŁ. ÔÇ×Ale czy ten kot dzia┼éa?ÔÇŁ ÔÇô zapytasz. Dzia┼éa. I to cholernie dobrze. Zreszt─ů, przekonaj si─Ö sam.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/05.-E-biznes-do-Kwadratu-Wa%C5%BCne-zastrze%C5%BCenia.png

05. Ważne założenia (7:31 min.; 11,8 MB)
Im dok┼éadniej ustalimy regu┼éy gry, tym szybciej i tym lepsze efekty osi─ůgniesz. Oto kilka podstawowych za┼éo┼╝e┼ä naszego szkolenia i poprawy Twojej e-sprzeda┼╝y.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/06.-E-biznes-do-Kwadratu-Co-ci%C4%99-gryzie.png

06. Co Ci─Ö gryzie? (5:51 min.; 10,4 MB)
Czy jeste┼Ť jak Wiewi├│r z ÔÇ×Epoki lodowcowejÔÇŁ, goni─ůc za z┼éot├│wk─ů, jak on za swoim orzeszkiem? Wi─Ökszo┼Ť─ç polskich e-sprzedawc├│w ma w┼éa┼Ťnie ten problem: ┼Ťlep─ů gonitw─Ö za pieni─ůdzem i ucieczk─Ö przed ┼Ťcigaj─ůc─ů konkurencj─ů. Tymczasem ten model mo┼╝na i warto zmieni─ç.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/07.-E-biznes-do-Kwadratu-Czy-cena-czyni-cuda.png

07. Czy cena czyni cuda? (1:21:42 godz.; 60 MB)
Cena czyni cuda. Ale tylko wtedy, kiedy nie dajesz klientowi innych argument├│w zakupowych. Dowiedz si─Ö, kiedy ÔÇ×cenocentryzmÔÇŁ ma sens, a kiedy b─Ödzie zwyk┼éym strza┼éem w stop─Ö i jakie s─ů skutki osi─ůgni─Öcia tzw. ÔÇ×ceny betonuÔÇŁ. Poznaj ÔÇ×piramid─Ö decyzji zakupowychÔÇŁ oraz ÔÇ×wag─Ö zakupow─ůÔÇŁ, na kt├│rej klient wa┼╝y argumenty ÔÇ×zaÔÇŁ i ÔÇ×przeciwÔÇŁ wyborowi Twojej oferty. Dowiedz si─Ö, co to ÔÇ×zakres temperatury cenowejÔÇŁ i zrozum, dlaczego niska cenaÔÇŽ coraz cz─Ö┼Ťciej odstrasza, ni┼╝ zach─Öca.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/08.-E-biznes-do-Kwadratu-Klaskacze.png

08. Klaskacze, niedoci┼Ťni─Öte cytryny i AIDA ( 8:34 min.; 21,3 MB)
Dlaczego ÔÇ×marketing krzykuÔÇŁ jest s┼éaby? Czy Twoja oferta cierpi na ÔÇ×syndrom niedoci┼Ťni─Ötej cytrynyÔÇŁ (za┼éo┼╝─Ö si─Ö, ┼╝e takÔÇŽ)? Jak w praktyce stosowa─ç m─ůdry model AIDA? Czy przepalasz stosy banknot├│w, wydaj─ůc je niem─ůdrze na promocj─Ö zewn─Ötrzn─ů (AdWords, Facebook, mailingi, bannery itp.)? Sprawd┼║ i przygotuj si─Ö do prostych zmian.

Blok I: Jak przekonać klienta, by kupił

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/09.-E-biznes-do-Kwadratu-Kategoria.png

09. W┼éa┼Ťciwa kategoria ÔÇô b─ůd┼║ w dobrym miejscu! (32:27 min.; 68 MB)
Czy Tw├│j produkt na pewno jest w dobrym dziale na Allegro? Czy kategorie w Twoim e-sklepie maj─ů w┼éa┼Ťciwe nazwy? Jak sprawdzi─ç, gdzie faktycznie wchodz─ů klienci? Czy kategoria ma wp┼éyw na pozycjonowanie? Jakie s─ů skutki umieszczenia oferty w z┼éym dziale? Kiedy warto podrzuci─ç produkt doÔÇŽ niew┼éa┼Ťciwej kategorii? Co zrobi─ç, kiedy produkt pasuje do wi─Öcej ni┼╝ jednego dzia┼éu?

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/10.-E-biznes-do-Kwadratu-Tytu%C5%82.png

10. Skuteczny tytu┼é oferty ÔÇô przykuj uwag─Ö klienta (1:21:42 godz.; 138 MB)
Twoja oferta jest jedn─ů po┼Ťr├│d wielu tysi─Öcy. Czy wiesz, jakie warunki MUSI spe┼éni─ç jej tytu┼é, aby to w┼éa┼Ťnie w niego klient klikn─ů┼é, robi─ůc pierwszy krok do kupna? Poznaj trzy najwa┼╝niejsze zasady i kilkana┼Ťcie najcz─Ö┼Ťciej pope┼énianych b┼é─Öd├│w, a nauczysz si─Ö ÔÇ×z automatuÔÇŁ tworzy─ç skuteczne tytu┼éy sprzeda┼╝owe.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/11.-E-biznes-do-Kwadratu-Korzy%C5%9Bci.png

11. J─Özyk korzy┼Ťci ÔÇô przesta┼ä informowa─ç, zacznij sprzedawa─ç! (1:32:06 godz.; 194 MB)
Czy jeste┼Ť pewien, ┼╝e Twoja oferta jest dobrym sprzedawc─ů? Wed┼éug statystyk, 83% e-ofert wy┼é─ůcznie informuje zamiast sprzedawa─ç. Skala problemu jest ogromna, ale jego rozwi─ůzanie ÔÇô banalne. Dowiedz si─Ö, jak w ┼éatwy spos├│b zacz─ů─ç stosowa─ç j─Özyk korzy┼Ťci, szybko zwi─Ökszaj─ůc konwersj─Ö sprzeda┼╝ow─ů nawet o kilkaset procent.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/12.-E-biznes-do-Kwadratu-Nag%C5%82%C3%B3wek.png

12. Nag┼é├│wek korzy┼Ťci ÔÇô zacznij od trz─Ösienia ziemi! (30:55 min.; 63,4 MB)
Pierwsze wra┼╝enie to jedyna rzecz, kt├│rej nie mo┼╝na powt├│rzy─ç. Sprawd┼║, czy Twoje oferty od pierwszych sekund chwytaj─ů klienta za serce. A mo┼╝e wci─ů┼╝ zaczynasz od banalnego ÔÇ×Witaj w naszym sklepieÔÇŁ albo ÔÇ×Przedmiotem aukcji jestÔÇŽÔÇŁ? Dowiedz si─Ö, jak przywita─ç klienta, aby ju┼╝ od pierwszej chwili rwa┼é si─Ö do poznania Twojego produktu i aby nie m├│g┼é si─Ö doczeka─ç klikni─Öcia ÔÇ×Kup teraz!ÔÇŁ.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/13.-E-biznes-do-Kwadratu-Telegraf.png

13. Telegraf & zmasowana argumentacja ÔÇô maksimum konkretu w minimum formy (25:36 min.; 56,3 MB)
Wiarygodne informacje i konkretne korzy┼Ťci ÔÇô to przekonuje dzi┼Ť klienta skuteczniej ni┼╝ wszechobecna marketingowa ÔÇ×wataÔÇŁ. Dowiedz si─Ö, jak stosowa─ç techniki telegrafu oraz zmasowanej argumentacji, aby w mo┼╝liwie kr├│tkich s┼éowach zach─Öci─ç klienta do kupna.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/14.-E-biznes-do-Kwadratu-Dane.png

14. Moc danych, czyli licz si─Ö z liczbami (22:32 min.; 41,9 MB)
Jak wzmocni─ç wiarygodno┼Ť─ç oferty, podpieraj─ůc j─ů konkretnymi liczbami? Kt├│re dane wyj─ůtkowo mocno przekonuj─ů klient├│w? W jaki spos├│b je przedstawi─ç, aby by┼éy odpowiednio dobitne? Na jakie b┼é─Ödy uwa┼╝a─ç?

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/15.-E-biznes-do-Kwadratu-Limitowanie.png

15. Limitowanie ÔÇô imad┼éo dost─Öpno┼Ťci (22:30 min.; 39,2 MB)
Gdy dost─Öpno┼Ť─ç danego produktu jest ograniczona, staje si─Ö on bardziej po┼╝─ůdany ÔÇô to nic nowego. Ale czy wiesz, w jaki spos├│b i kt├│re elementy swojej oferty ÔÇ×limitowa─çÔÇŁ, aby skutecznie zdopingowa─ç klienta do decyzji zakupowej, robi─ůc to przy tym uczciwie i etycznie?

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/16.-E-biznes-do-Kwadratu-Obraz.png

16. Sprzedawaj obrazem. Regu┼éa ÔÇ×3kÔÇŁ: kontekst, korzy┼Ť─ç, kontrast (56:58 min.; 132 MB)
Id─Ö o zak┼éad, ┼╝e zdj─Öcia w Twojej ofercie sprzeda┼╝owej s─ůÔÇŽ z┼ée. Czy wiesz bowiem, jakie powinny spe┼énia─ç kryteria? Nie, nie pytam o kwestie techniczne, jak odpowiednia ostro┼Ť─ç, nasycenie czy kolory ÔÇô znacznie wa┼╝niejsze jest, by zdj─Öcia produktowe spe┼énia┼éy trzy niezwykle wa┼╝ne, ale ┼éatwe do osi─ůgni─Öcia, warunki. Poznaj je i sprzedawaj obrazem!

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/17.-E-biznes-do-Kwadratu-Copywriting.png

17. Copywriting ÔÇô licz si─Ö ze s┼éowami! (33:48 min.; 71 MB)
W marketingu ka┼╝de s┼éowo jest jak ┼éadunek elektryczny: ma warto┼Ť─ç dodatni─ů (+) lub ujemn─ů (-). Wielu sprzedawc├│w nie my┼Ťli o tym, przez co ich opisy zamiast przyci─ůga─ç, odpychaj─ů klienta.Poznaj proste, skuteczna, a przy tym ÔÇô etyczne zasady pisania tekst├│w, dzi─Öki kt├│rym Twoja oferta b─Ödzie skuteczniej zach─Öca─ç klient├│w do sk┼éadania zam├│wie┼ä. Bez manipulacji, NLP czy tanich sztuczek.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/18.-E-biznes-do-Kwadratu-Cenodajka.png

18. Nie b─ůd┼║ cenodajk─ů! Gar┼Ť─ç pomys┼é├│w na pozacenowe budowanie przewagi konkurencyjnej (1:39:10 godz.; 205 MB)
Obni┼╝enie ceny to absolutnie ostatnia rzecz, po kt├│r─ů powiniene┼Ť si─Öga─ç, aby pokona─ç konkurencj─Ö. Niestety, wi─Ökszo┼Ť─ç sprzedawc├│w robi to w pierwszej kolejno┼Ťci iÔÇŽ przegrywa.Poznaj 21 pozacenowych, m─ůdrych, niezwykle zyskownych i bardzo skutecznych sposob├│w na przekonanie klienta, by wybra┼é Twoj─ů ofert─Ö. Nawet, je┼Ťli jest dro┼╝sza od konkurencyjnych!

Blok II: Szata zdobi ofert─Ö ÔÇô stragan vs sklep

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/19.-E-biznes-do-Kwadratu-Zewn%C4%85trz.png

19. Jak Ci─Ö widz─ůÔÇŽ czyli formatowanie wewn─Ötrzne (14:08 min.; 33 MB)
Klienci wol─ů kupowa─ç w profesjonalnie wygl─ůdaj─ůcych sklepach, a nie na obskurnych i odpychaj─ůcych straganach. Niezale┼╝nie, czy sprzedajesz w serwisach ÔÇ×aukcyjnychÔÇŁ, w sklepie internetowym czy innymi e-kana┼éami, zadbaj o kilka najwa┼╝niejszych element├│w wizualnych swojej oferty, dzi─Öki kt├│rym klienci zaufaj─ů Ci bardziej ni┼╝ amatorsko prezentuj─ůcej si─Ö konkurencji.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/20.-E-biznes-do-Kwadratu-Wewn%C4%85trz.png

20. Wn─Ötrze ma znaczenie ÔÇô typografia & s-ka ( 43:07 min.; 129 MB)
Bywa, ┼╝e e-sklep lub e-oferta ma pi─Ökny, profesjonalny szablon graficzny, ale wn─Ötrze odstrasza dziesi─ůtkami potwork├│w. Przypadkowe kolory, nadmiar wyr├│┼╝nie┼ä, wiele kroj├│w pisma ÔÇô to tylko kilka z nich. Dowiedz si─Ö, jak prawid┼éowo formatowa─ç tekst i elementy graficzne, aby prezentowa─ç si─Ö profesjonalnie i powa┼╝nie. Kanon dobrej typografii kszta┼étowa┼é si─Ö przez kilkaset lat; Ty poznasz jego podstawy wÔÇŽ 43 minuty!

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/21.-E-biznes-do-Kwadratu-D%C5%82ugo%C5%9B%C4%87.png

21. Czy d┼éugo┼Ť─ç ma znaczenie? (13:16 min.; 67,7 MB)
Dzi┼Ť, kiedy e-klienci maj─ů ma┼éo czasu i mn├│stwo ofert do wyboru, wydaje si─Ö, ┼╝e nasza prezentacja powinna by─ç maksymalnie kr├│tka. A jednak: kupuj─ůcy lubi─ů (!) d┼éugie oferty, pod warunkiem jednak, ┼╝e s─ů one zbudowane zgodnie z kilkoma fundamentalnymi zasadami.Poznaj je i zacznij tworzy─ç oferty o dowolnej d┼éugo┼Ťci, zachowuj─ůc przy tym ich maksymaln─ů skuteczno┼Ť─ç.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/22.-E-biznes-do-Kwadratu-Kolejno%C5%9B%C4%87.png

22. Strategiczna kolejno┼Ť─ç ÔÇô uk┼éad element├│w w ofercie (18:01 min.; 43,2 MB)
Skuteczna oferta powinna by─ç zbudowana jak domino: pierwszy element ma wprawi─ç w ruch kolejne i doprowadzi─ç do zakupu. Niestety, wi─Ökszo┼Ť─ç sprzedawc├│w nie my┼Ťli o tym, a ca┼éy proces mo┼╝e zosta─ç przerwany przez jeden z banalnych b┼é─Öd├│w. Skutek: utrata klienta.Dowiedz si─Ö, jaka architektura informacji najpewniej doprowadzi Twojego internaut─Ö do szcz─Ö┼Ťliwego zakupu i popraw b┼é─Ödy w swoich ofertach, kt├│re mog─ů przerwa─ç ci─ůg┼éo┼Ť─ç procesu zakupowego.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/23.-E-biznes-do-Kwadratu-Infografika.png

23. Infografika ÔÇô minimum s┼é├│w, maksimum tre┼Ťci (23:09 min.; 68,6 MB)
Dobra oferta powinna zawiera─ç bogaty opis i dobre zdj─Öcia ÔÇô o tym ju┼╝ wiesz. Ale powinna posiada─ç te┼╝ specjalny element dla klient├│w ÔÇ×leniwychÔÇŁ (czyli dla wi─Ökszo┼ŤciÔÇŽ), kt├│rzy w ci─ůgu 10 sekund chcieliby pozna─ç wszystkie najwa┼╝niejsze fakty o produkcie i jego zalety.Poznaj zasady tworzenia efektywnych i efektownych infografik, kt├│re zach─Öc─ů klienta do zakupuÔÇŽ nawet w kilka sekund po otworzeniu oferty!

Blok III: Wiarygodno┼Ť─ç, zaufanie, marka

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/24.-E-biznes-do-Kwadratu-Autoprezentacja.png

24. Autoprezentacja sprzedawcy (7:39 min.; 20,2 MB)
Ponad 50% sprzedawc├│w nie przedstawia si─Ö we w┼éa┼Ťciwy spos├│b klientom. W efekcie ci ostatni, nawet je┼Ťli masz dobr─ů i atrakcyjn─ů ofert─Ö, pod┼Ťwiadomie uciekaj─ů do sprzedawc├│w dro┼╝szych, ale wiedz─ůcych, jak si─Ö zaprezentowa─ç. Dowiedz si─Ö, jak nale┼╝y to robi─ç, aby nie straci─ç transakcji.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/25.-E-biznes-do-Kwadratu-Marka.png

25. Budowanie marki (1:00:45 godz.; 132 MB)
Branding, czyli m─ůdre i skuteczne budowanie marki, to proces, kt├│ry wydaje si─Ö trudny i zarezerwowany tylko dla du┼╝ych firm. Poznaj kilkana┼Ťcie prostych zasad, dzi─Öki kt├│rym nawet najmniejszy sprzedawca jest w stanie sprawnie i bez du┼╝ych nak┼éad├│w finansowych zbudowa─ç swoj─ů indywidualn─ů i rozpoznawaln─ů mark─Ö. Mark─Ö, kt├│ra i dla Twoich klient├│w stanie si─Ö drogowskazem zakupowym.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/26.-E-biznes-do-Kwadratu-Tagline.png

26. Tagline czyni mistrza (27:44 min.; 51,5 MB)
Tagline (inaczej: slogan, has┼éo reklamowe) to ┼Ťwietna d┼║wignia, kt├│ra mo┼╝e wzmocni─ç Twoj─ů mark─Ö. Dlaczego wi─Öc tak niewielu sprzedawc├│w po ni─ů si─Öga? Jakie s─ů trzy g┼é├│wne typy taglin├│w? Kt├│ry z nich b─Ödzie najlepszy dla Twojej marki?Dowiedz si─Ö i zdob─ůd┼║ ┼éatwo kolejne punkty przewagi nad konkurencj─ů.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/27.-E-biznes-do-Kwadratu-Zaufanie.png

27. Zaufanie (27:59 min.; 55,7 MB)
Nie jest odkryciem, ┼╝e klient woli zap┼éaci─ç wi─Öcej i kupi─ç u sprzedawcy, kt├│remu ufa bardziej. Ma┼éo kto wie jednak, jak zapracowa─ç sobie na to zaufanie.Poznaj najwa┼╝niejsze zasady i dowiedz si─Ö, kt├│re elementy szczeg├│lnie podnosz─ů zaufanie klienta do sprzedaj─ůcego oraz jak je m─ůdrze i etycznie stosowa─ç.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/28.-E-biznes-do-Kwadratu-Dewirtualizacja.png

28. Firma z ludzk─ů twarz─ů ÔÇô dewirtualizacja oferty (15:39 min.; 33,7 MB)
Czy e-klient widzi tylko Twoj─ů ofert─Ö, czyÔÇŽ r├│wnie┼╝ sprzedawc─Ö? Pokazujesz mu swoj─ů twarz? Widzi Twoj─ů za┼éog─Ö? Wn─Ötrze Twojej firmy, sklepu, magazynu? Ludzi krz─ůtaj─ůcych si─Ö przy pracy, by przygotowa─ç jego zam├│wienie?Dowiedz si─Ö, jak os┼éabi─ç negatywne skutki ÔÇ×wirtualno┼ŤciÔÇŁ oferty oraz uczyni─ç j─ů bardziej ludzk─ů i przyjazn─ů.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/29.-E-biznes-do-Kwadratu-Ekspert.png

29. Buduj pozycj─Ö eksperta i profesjonalizuj wizerunek (18:12 min.; 35,7 MB)
Czy jeste┼Ť tylko ÔÇ×dostawc─ů towaruÔÇŁ, czy tak┼╝e kim┼Ť, kto doradzi i pomo┼╝e klientowi? Zwyk┼éym ÔÇ×reselleremÔÇŁ (po┼Ťrednikiem), czy ekspertem w swojej bran┼╝y?Dowiedz si─Ö, jak profesjonalizowa─ç sw├│j wizerunek, pozycjonowa─ç si─Ö jako ekspert, dostarcza─ç nie tylko towar, ale te┼╝ warto┼Ťciow─ů tre┼Ť─ç i przyci─ůga─ç klient├│w m.in. dzi─Öki magii content marketingu, b─Öd─ůcego jedn─ů z najskuteczniejszych i najm─ůdrzejszych form marketingu w og├│le.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/30.-E-biznes-do-Kwadratu-Media.png

30. Media o nas + CSR (21:56 min.; 44,6 MB)
Czy Twoja firma albo produkt zainteresowa┼éy media? A mo┼╝e sponsorowa┼ée┼Ť jakie┼Ť wydarzenie sportowe czy kulturalne? Firmy spo┼éecznie odpowiedzialne lub dostarczaj─ůce innowacyjne i warto┼Ťciowe produkty mog─ů liczy─ç na darmow─ů promocj─Ö w prasie, internecie czy telewizji ÔÇô wa┼╝ne jednak, by z takiej okazji umiej─Ötnie skorzysta─ç.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/31.-E-biznes-do-Kwadratu-Rekomendacja.png

31. Wykorzystaj moc rekomendacji (14:11 min.; 30,5 MB)
Marketing rekomendacji to, obok content marketingu, jedna z najgenialniejszych d┼║wigni sprzeda┼╝owych. Nikt bowiem tak skutecznie nie zach─Öci klienta do zakupu, jak jego znajomy, kt├│ry poleca produkt.Dowiedz si─Ö, kiedy i o czym klienci lubi─ů sobie ÔÇ×szepta─çÔÇŁ, jak ich do tego zach─Öci─ç i jak m─ůdrze wple┼Ť─ç rekomendacj─Ö konsumenck─ů do swoich ofert.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/32.-E-biznes-do-Kwadratu-Odstraszacze.png

32. Usu┼ä odstraszacze, kt├│re k┼éuj─ů w oczy (10:22 min.; 24,5 MB)
Pracuj─ůc nad stworzeniem oferty ┼éatwo wpa┼Ť─ç w jedn─ů z wielu pu┼éapek. Czasami co┼Ť, co Tobie ÔÇô jako sprzedawcy ÔÇô wydaj─ů si─Ö dobre, na klient├│w dzia┼éa odpychaj─ůco.Poznaj 5 takich najcz─Östszych odstraszaczy, wyeliminuj je i zwi─Öksz sprzeda┼╝!

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/33.-E-biznes-do-Kwadratu-Hejt.png

33. Negatywy i hejt ÔÇô pacyfikacja w stylu aikido (31:52 min.; 62,2 MB)
Ka┼╝dy aktywny sprzedawca pr─Ödzej czy p├│┼║niej spotka si─Ö z krytyk─ů, a nawet hejtem. Najwi─Ökszym b┼é─Ödem jest odpowiada─ç ciosem za cios i emocjami za emocje.Poznaj 10 najcz─Östszych ┼║r├│de┼é komentarzy negatywnych i unikaj ich. Naucz si─Ö, jak m─ůdrze pacyfikowa─ç hejt i z niezadowolonego klienta uczyni─ç ambasadora swojej marki. Dowiedz si─Ö, jak jeden otrzymany ÔÇ×negatywÔÇŁÔÇŽ skuteczniej ni┼╝ pi─Ö─ç komentarzy pozytywnych mo┼╝e zach─Öci─ç kolejnych klient├│w, by mimo wszystko zaufali Tobie i Twojej ofercie.

Blok IV: Dodatkowe techniki i triki

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/34.-E-biznes-do-Kwadratu-Trafno%C5%9B%C4%87-Allegro.png

34. ÔÇ×Trafno┼Ť─çÔÇŁ Allegro ÔÇô nowe regu┼éy gry (12:01 min.; 23,5 MB)
Od kilku lat sprzedawcom Allegro dokucza ÔÇ×trafno┼Ť─çÔÇŁ. To mechanizm decyduj─ůcy, czyja oferta b─Ödzie lepiej widoczna, a kt├│ra utonie w┼Ťr├│d tysi─Öcy innych. Nie taka jednak ÔÇ×trafno┼Ť─çÔÇŁ straszna, jak j─ů maluj─ů ÔÇô poznaj i zastosuj kilkana┼Ťcie kluczowych element├│w, kt├│re sprawi─ů, ┼╝e Allegro wywinduje Twoj─ů ofert─Ö nawet na pocz─ůtek listy z wynikami.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/35.-E-biznes-do-Kwadratu-Reklama-por%C3%B3wnawcza.png

35. Reklama por├│wnawcza ÔÇô czyli ÔÇ×myÔÇŁ vs ÔÇ×oniÔÇŁ (34:12 min.; 80,1 MB)
To jedna z najbardziej niedocenionych d┼║wigni sprzeda┼╝owych, o kt├│rej zapomina ok. 97% wszystkich e-sprzedawc├│w! A czy Ty si─Ögasz po potencja┼é reklamy por├│wnawczej? Czy robisz to zgodnie z prawem? Umiesz por├│wnywa─ç produkty, by przekona─ç klienta, a zarazem nie sprowokowa─ç ÔÇ×zemstyÔÇŁ konkurencji? Wiesz, kt├│re elementy i jakie obszary warto por├│wnywa─ç? Czy zdajesz sobie spraw─Ö, ┼╝e por├│wnywanie cen jest tymÔÇŽ co klient├│w interesuje najmniej?

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/36.-E-biznes-do-Kwadratu-Cross-selling.png

36. Cross-selling ÔÇô sprzedawaj krzy┼╝owo (24,09 min.; 58,1 MB)
Id─ůc do marketu z list─ů zakup├│w, ponad 90% klient├│w spontanicznie kupuje te┼╝ produkty spoza listy. W internecie jest odwrotnie: kupuj─ůcy wchodz─ů po konkretny produkt i z nim wychodz─ů. Dzieje si─Ö tak dlatego, ┼╝e 3 na 4 e-sprzedawc├│w nie stosuje cross-sellingu lub robi to ┼║le.Dowiedz si─Ö, jak ustali─ç, co jeszcze mo┼╝e si─Ö przyda─ç klientowi, jakie b┼é─Ödy najcz─Ö┼Ťciej pope┼éniamy w sprzeda┼╝y krzy┼╝owej i jak m─ůdrze zach─Öci─ç kupuj─ůcego, by ÔÇô opr├│cz przedmiotu, po kt├│ry przyszed┼é ÔÇô wrzuci┼é do e-koszyka tak┼╝e inne produkty z Twojej oferty.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/37.-E-biznes-do-Kwadratu-Up-selling.png

37. Up-selling ÔÇô zwi─Ökszanie warto┼Ťci koszyka (10:32 min.; 19,1 MB)
Jak i kiedy warto doradzi─ç klientowi, aby wybra┼é lepszy i dro┼╝szy model ÔÇô to istota up-sellingu. Wa┼╝ne jednak, by robi─ç to umiej─Ötnie, m─ůdrze i ÔÇô przede wszystkim ÔÇô etycznie. I aby klient, wydaj─ůc wi─Öcej, ni┼╝ zamierza┼é, mia┼é pewno┼Ť─ç, ┼╝e dokonuje dobrej inwestycji.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/38.-E-biznes-do-Kwadratu-Down-selling.png

38. Down-selling ÔÇô kiedy warto zmniejszy─ç transakcj─Ö (13:59 min.; 25,9 MB)
ÔÇ×Do┼éowanie sprzeda┼╝yÔÇŁ nie brzmi dobrze, prawda? A jednak istnieje wiele sytuacji, w kt├│rej warto klientowi zaproponowa─ç produkt mniej okaza┼éy, o ni┼╝szych parametrach i ta┼äszy. M─ůdrze przeprowadzony down-selling pozwoli dopasowa─ç ofert─Ö do faktycznych potrzeb klienta, ale te┼╝ uchroni Ci─Ö przed ucieczk─ů tych klient├│w, kt├│rzy ÔÇ×maj─ů ograniczony bud┼╝etÔÇŁ. Down-selling to kolejna bardzo niedoceniana, a niezwykle m─ůdra i skuteczna d┼║wignia sprzeda┼╝owa.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/39.-E-biznes-do-Kwadratu-Zwroty-w-e-sprzeda%C5%BCy.png

39. Redukcja liczby zwrot├│w (12:30 min.; 23,6 MB)
Jak zrobi─ç, by klienci nie chcieli i nie musieli korzysta─ç z prawa zwrotu? Istnieje co najmniej 5 prostych, m─ůdrych, etycznych i zgodnych z prawem sposob├│w, kt├│re w niemal ka┼╝dej bran┼╝y pozwol─ů zredukowa─ç liczb─Ö zwrot├│w nawet o ponad 90%. Poznaj je i oszcz─Ödzaj sw├│j czas oraz pieni─ůdze, a przy okazji uniknij ryzyka otrzymania negatywu.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/40.-E-biznes-do-Kwadratu-E-mail-marketing.png

40. Skuteczny e-mailing ÔÇô go┼Ť─ç specjalny (29:46 min.; 67 MB)
Oferta wysy┼éana e-mailem pod wieloma wzgl─Ödami przypomina t─Ö na Allegro czy w e-sklepie. Ale ma te┼╝ kilka specyficznych obszar├│w, od kt├│rych zale┼╝y, czy Tw├│j e-mail wzbudzi zainteresowanie, czy mo┼╝e od razu wyl─ůduje w koszu.Poznaj najwa┼╝niejsze elementy skutecznej oferty e-mailowej i dowiedz si─Ö, jak unika─ç najcz─Östszych b┼é─Öd├│w.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/41.-E-biznes-do-Kwadratu-Zonki.png

41. Zonki, czyli uwaga na palce! (29:47 min.; 73 MB)
W┼éasne b┼é─Ödy najtrudniej dostrzec, uczmy si─Ö wi─Öc na cudzych. Poznaj katalog 17 najcz─Östszych (czasami zabawnych, a czasami strasznych) b┼é─Öd├│w pope┼énionych przez e-sprzedawc├│w, kt├│rzy nawet nie zdaj─ů sobie sprawy z ich istnienia, a kt├│re niszcz─ů sprzeda┼╝. Znaj─ůc je, unikniesz ich powtarzania i zwi─Ökszysz sprzeda┼╝.

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/04/42.-E-biznes-do-Kwadratu-Ho%C5%82dy.png

42. Hołdy i podsumowania (13,46 min.; 58,7 MB)
Nie ma ofert idealnych, podobnie jak nie ma bezb┼é─Ödnych sprzedawc├│w. Znajomo┼Ť─ç podstawowych zasad, omawianych w szkoleniu ÔÇ×E-biznes do KwadratuÔÇŁ, pozwala jednak tworzy─ç oferty, kt├│re ÔÇô mimo swoich niedoskona┼éo┼Ťci ÔÇô rzucaj─ů klienta na kolana, budz─ů jego emocje i zach─Öcaj─ů do zakupu. Chcesz pozna─ç przyk┼éady takich ofert? Prosz─Ö bardzo.

 

Czy warto wyda─ç tyle pieni─Ödzy?

Ustalmy jedno: to nie wydatek. To inwestycja! Ka┼╝da z┼éot├│wka m─ůdrze przeznaczona na szkolenie “E-biznes do Kwadratu” (czy to wersja stacjonarna, czy on-line) wr├│ci do Ciebie nied┼éugo z ca┼éym stadem swoich kole┼╝anek, te za┼Ť przyci─ůgn─ů nast─Öpne. A to dopiero pocz─ůtek imprezy!

Tak, wiem: na rynku jest sporo szkole┼ä dla e-sprzedawc├│w, za kt├│re zap┼éacisz o po┼éow─Ö mniej. Zastan├│w si─Ö tylko, czy wolisz zaufa─ç wiedzy przet┼éumaczonej z ameryka┼äskich ksi─ů┼╝ek sprzed kilkunastu lat, czy konkretnym liczbom stoj─ůcym:

  • 21 lat w sprzeda┼╝y (w tym 12 w e-biznesie);
  • blisko 3000 godzin szkole┼ä i ponad 10.000 przeszkolonych e-sprzedawc├│w,
  • 1300 audyt├│w Allegro i e-sklep├│w,
  • 13 ksi─ů┼╝ek i 120 artyku┼é├│w na koncie,
  • ponad 100 tysi─Öcy Czytelnik├│w moich ksi─ů┼╝ek i kilkaset tysi─Öcy Czytelnik├│w bloga, kt├│rym pomog┼éy one wygenerowa─ç setki milion├│w z┼éotych.

 

O prowadz─ůcym

http://akademia-internetu.pl/wp-content/uploads/2017/05/dutko-2017-mini.png┬áTroch─Ö p├│┼║no, aleÔÇŽ czas si─Ö przedstawi─ç. Nazywam si─Ö Maciej Dutko. M├│wi─ů o mnie “dr House polskiego e-biznesu” (cho─ç co bardziej zgry┼║liwi por├│wnuj─ů mnie do Magdy Gessler albo Wojciecha Cejrowskiego;). Co┼Ť w tym jest, bo przez ostatnich kilkana┼Ťcie lat przeprowadzi┼éem ponad 1300 audyt├│w ofert sprzeda┼╝owych, napisa┼éem kilkana┼Ťcie ksi─ů┼╝ek i sto kilkadziesi─ůt artyku┼é├│w w prasie bran┼╝owej. Przeprowadzi┼éem te┼╝ ok. 3000 godzin szkole┼ä ÔÇô wsz─Ödzie, gdzie tylko si─Ö da, “dokuczam” e-sprzedawcom, wytykam im b┼é─Ödy iÔÇŽ razem z nimi pracuj─Ö nad ich popraw─ů i zwi─Ökszeniem sprzeda┼╝y.

 

Serwis WhitePress.pl uzna┼é mnie za jedn─ů ze 100 najbardziej inspiruj─ůcych os├│b w polskiej bran┼╝y interaktywnej, a Uczelnia Asbiro nagrodzi┼éa fajn─ů statuetk─ů ÔÇô nagrod─ů von Misesa (taki wolno┼Ťciowiec, wspieraj─ůcy rozw├│j wolnego rynku).

 

Co jeszcze? Encyklopedycznie rzecz bior─ůc:

Tw├│rca i w┼éa┼Ťciciel Grupy Dutkon.pl Ltd, w kt├│rej sk┼éad wchodz─ů m.in.:

  • AkademiaInternetu.pl ÔÇô blog ekspercki dla e-biznesu

┬Ě Audite.pl ÔÇô audyty ofert sprzeda┼╝owych i stron WWW, konsultacje e-biznesowe

┬Ě Korekto.pl ÔÇô us┼éugi redakcji i korekty tekst├│w

┬Ě RepublikaWiedzy.pl ÔÇô sklep internetowy z publikacjami nt. e-biznesu i internetu

┬Ě E-biznes2.pl ÔÇô projekt szkoleniowy ÔÇťE-biznes do KwadratuÔÇŁ

Certyfikowany Wyk┼éadowca Allegro (z serwisem wsp├│┼épracuje od 2007 r.). W latach 2009-2012 wsp├│┼étworzy┼é najwa┼╝niejsze projekty edukacyjne grupy Allegro, m.in. ÔÇ×Edukacyjne Spotkania AllegroÔÇŁ (25 edycji), ÔÇ×Allegro dla BiznesuÔÇŁ (ponad 60 edycji), ÔÇ×Studenckie Spotkania z E-biznesemÔÇŁ i inne. Tw├│rca autorskiego projektu szkoleniowego dla e-sprzedawc├│w ÔÇ×E-biznes do KwadratuÔÇŁ (17 edycji w latach 2013-2016).

Wyk┼éadowca w kilkunastu uczelniach w ca┼éej Polsce, w tym w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych wg rankingu ÔÇ×PerspektywÔÇŁ (wyk┼éada g┼é├│wnie na studiach podyplomowych oraz MBA). Autor rozprawy doktorskiej nt. funkcjonalno┼Ťci typograficznej stron WWW (2008). Felietonista Onet.pl (do 2015) oraz Mensis.pl, go┼Ťcinnie pisze r├│wnie┼╝ dla magazynu ÔÇťOnline Marketing PolandÔÇŁ. Karier─Ö rozpoczyna┼é w 2002 r. jako redaktor elektronicznych serwis├│w informacyjnych w TVP Wroc┼éaw.

 

ZAM├ôW “E-BIZNES DO KWADRATU”.
POPRAW SWOJE OFERTY I ZWI─śKSZ SPRZEDA┼╗.
BEZ ZANIŻANIA CEN. BEZ PŁACENIA ZA MARKETING!

Dowiedz si─Ö wi─Öcej na temat ceny, poznaj opinie na temat kursu video, pt: E-biznes do Kwadratu

Info

Autor: Maciej Dutko
Data wydania: 2017-09-25
Kategoria: E-biznes
Cena detaliczna: sprawd┼║ cen─Ö oraz czy kurs jest w promocji

Kup teraz Kurs Wideo E-biznes do Kwadratu – po klikni─Öciu w przycisk zostaniesz przeniesiony do sklepu online.

Jak bardzo u┼╝yteczny jest ten post?

Kliknij na 5 gwiazdek aby oceni─ç!

Średnia ocena / 5. Licznik oceny:

Brak ocen! B─ůd┼║ pierwszy i oce┼ä!

Jako, że ten post był dla Ciebie użyteczny!

Do┼é─ůcz do nas w Social Media!

Przykro nam, że ten post nie był dla Ciebie użyteczny!

Pozw├│l nam ulepszy─ç ten post!

Powiedz nam co możemy dla Ciebie zrobić, aby ten post był bardziej użyteczny?

Zostaw komentarz

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityk─Ö Prywatno┼Ťci oraz obowi─ůzuj─ů Warunki Korzystania z Us┼éugi.