Przejdź do treści Przejdź do paska bocznego Przejście do dolnej stopki strony

Marketing

Aktualnie przeglądasz: Marketing:

Marketing

9 porad, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

Wiadomo, że każdy właściciel sklepu niezależnie od jego wielkości i asortymentu, chce sprzedać jak najwięcej towarów. I choć mogłoby się wydawać, że aby osiągnąć sukces, wystarczy zadbać o ofertę, to jednak nie zawsze tak jest, ponieważ na decyzje zakupowe klientów wpływ ma również wiele innych czynników, o których wiedzą specjaliści od merchandisingu. Sprawdźmy, więc co można zrobić, aby zwiększyć sprzedaż.

Pozycjonowanie – jak długo trzeba czekać na wyniki?

Z pozycjonowaniem jest tak, że nie od razu zobaczymy efekty. Zlecając więc firmie takie zadanie, należy liczyć się z tym, że pierwsze rezultaty wykonanej przez nią pracy, będą widoczne za jakiś czas. Nie oznacza to oczywiście, że takie pozycjonowanie wykonywane jest źle lub firma nic nie robi. Mając do czynienia z profesjonalistami, oni działają na najwyższych obrotach, ale tak to w tej branży jest, iż na wszystko potrzeba czasu. Jak więc długo należy oczekiwać na wyniki? Po jakim czasie powinny być widoczne efekty pracy firmy pozycjonerskiej?